kursus - tasik kenyir part 1

semua gmbr amik sndiri jer....so pepaham ler
dulu masa aku gi tahun 1997, rasanya jeti ni xde lagi laa... tu yg napak pelik..
ni kat asrama chending.. kul 11mlm baru kitaorg sapai... penatnya....
rasanya bilik yg kitaorg dpt je ada tikar getah ni... selesa sikit la...


ingat tak aku ada ckp yg aku akan g kursus
so ni baru balik la
aku rasa setakat aku gi mana2 rombongan
ini la rombongan kursus yg paling mencabar
apatah lagi aku jd pengepam tegar

sebenarnya sebelum perjalanan da byk dugaan
pagi sebelum nak g keje
anak aku ika muntah2
n nak kat aku jer
terpaksa aku emlayan padahal aku nak kuar umah da
disebabkan kasihkan anak
aku mintak masuk lewat
lps tu ntah camner
aku n adik2 aku
balik banting jap
sbb anak kak ura meninggal dlm perut
ingat nak tgk jenazah.. tak sempat

bila da sapai INTEC
baru ingat kasut suak tertinggal
da g mydin beli lak baru
so aku org terakhir sapai naik bas

so dlm perjalanan mmg byk hal
hujan mmg tak berhenti je bila masuk pantai timur
aku dlm bas sempat la pam 2kali
tapi xde org perasan sbb cari pot yg baiknya

rasa cam lama sgt dlm bas
sbb bertolak kul12tgh ari
sapai asrama 11mlm
nak setengah hari dok dlm bas

penat..
benda yg aku concern
susu aku dmana mau letak daa
nasib baik pengurus asrama
kat saner baik ati letak dlm peti ais dia
so setakat susu aku masih dlm keadaan baik jer
nak tau kisah susu seterusnya...
tunggu..............

No comments: