keje lebih masa

sumaiyah tido atas meja mesyuarat ...
tergolek2 anak aku .. sian dia
siang bawa kakak sebab senang handle dia
akak posing dlm bilik opis


penat OT last week masih terasa lagi
apa taknya dari sabtu aku keje
dengan anak2 aku heret

ni semua gara bebudak korea datang
tak kisah la datang tp flight derang lambat
sapai kat opis dalam jam 12.20pagi
letihnya teramat sgt
nasib baik staf aku datang
kalo tak sure giler aku

bukan apa
sebab nak stay back memalam buta nie
dah laki aku outstation gak
babysister plak anta anak g kota tinggi
semuanya ada hal..
nasib baik adik aku nak jaga sumaiyah pagi sabtu
kalo tak haru hidup aku
kat opis plak derang bersukaan di sarawak
so aku takde pilihan nak tak nak kena gak handle

so mlm tu aku bawa sumaiyah
sian dia tido asyik terjaga2 jer
asyik batuk sbb sejuk sgt kot

alhamdullilah semuanya berjalan dgn lancar
sumaiyah jd perhatian sbb kebetulan korean dtg
dia pun terjaga nak tak nak aku handle sambil pegang anak
bebdk korean suka tui dgn sumaiyah
kata derang very cute n pretty
sebut doll pun derang tak reti
almaklum derang tak pandai inggeris pun

ok la itu je laporan minggu lepas...

No comments: