lupa bawa pam....................

perahan kedua ku... ni hasil kedua belah B**

pam yg tersadai sbb akorum x cukup
perahan pertama...
kena pakai 3 botol sbb nk tadah yg meleleh dr dua b*** n satu lagi isi hasil perahan ... elak dr tumpah



da lama tak updated blog..
busy memanjang jer...
setiap hari terkejar je dgn aktiviti yang mengejut

kita start dgn rabu hari tue..
aku masuk opis da tensen
mana tak tensen
sbb pam kesayangan aku
tertinggal accesories iaitu corongnya
punya la tensen sbb kebtulan breast tgh berat giler

ingat nak balik umah jer
tapi kul 9 ada meeting lak
da tu kul 11pagi smbg meeting lain lak
dlm jadual hari yg sama
blah oetg pn ada meeting lagi
maksudnya 3kali meeting
wah macam busy giler yerk

berbalik kes tinggal pam tue
nak taknak aku kena keluarkan susu
kalo tak bengkak la...
nak pulak tu kat umah stok ebm da abis la
so alternatif yg ada
aku PAM pakai TANGAN
so hari tu aku berjaya pam 3 kali
hasilnya sila rujuk gambar..
aku perah kat bawah meja jer

susahnya idup tanpa pam..
oleh itu wahai sedara ku
selalu la check pam anda
especially accessories k..
kalo tertinggal walau satu pun
"PROJEK " sure tergendala...

selalu spectra ada je bawah meja
tapi ari tu member ada pinjam
so tak dela back up..

No comments: