pagi yg kelam kabut

semlm kena stay kat opis
sbb ada meeting kul 9mlm
letihnya xtau laaaaaaaaa

bila blk umah da kul 11 lebih..
itupun minta kuar awal sbb da lewat..
bila da blk cam penat...
zulaika lak memanja semcm xmo ayah
kena la lyn sbb bkn selalu...
so dok melayan dia da lewat dl kul 12pg lebih

tido pun xlena
sbb adik asyk terjaga jer
pagi ni aku bgn lewat
kui 7 pagi daaaa
rumah selerak + baju xpack+ botol susu xbasuh
+ baju x iron+baju x jemur
aduhhhhhhhhhhh
cam serabutnyaaaaaaaaaaa

nk jdkn citer..
dlm serabut nie...
adik aku n laki aku..
leh lak nk main perli2 sbb meeting smlm..
aku angin laaaaaaaaaaa
da la lmbt ada la org kasi bkr aku
sekali aku melenting semua diam....
terus buat kerja........

persoalannya?????
salah n berdosa tak aku???
sbb mengamuk kat laki n adik aku
nasib baik kecarutan tak melanda....
jht ke aku?????????
ntah la korang tlg bg komen yer..
kalo sudi...

No comments: