mesyuarat koperasi UiTM

sepatutnya pagi ini ada mesyuarat Koperasi
aku dan penyelia aku da sampai pun sebenarnya
tapi disebabkan nama aku tidak layak masuk
so kami pun pulang ke opis..

aku da info kat penyelia yg nama aku sure xmasuk lagi
sebab aku baru daftar 2bulan
tapi dia berkeras dah boleh
demi tak mo dia kecil hati
maka aku temankan jugak la dia

bila confirm je nama xlayak
dia dgn malunya ajak n blanja aku breakfast
(wlaupun dia kedekut orangnya) hehheeh
maka pagi ini kira satu sejarah laaa

aku nak citer pasal koperasi ni
xbrapa tau function nya
sebab aku dapat pelbagai feedback
ada yg cakap rugi masuk/ kena tipu la
ada yg cakap sebaliknya sebab duit yang
dipotong bulanan itu akan jadi saving...

kalo org tanya naper aku nak masuk
aku cuma nak masuk sbb aku takut kedian hari
yang mana aku perlukan duit terdesak...
bolehla pijam kat koperasi......
so i'm not so sure about the negatif and positive..
just wait n see...

No comments: