supplement for breast milk booster

sejak akhir2 ini hasil susu amat merusingkan
tambahan dengan kedatangan period itu
stok di fridge pun xde
so bila waktu terdesak ini 
aku amat la risau dan tidak la tidur lena
maka aku perlu melakukan sesuatu

dengan tindakan ingin mencuba
aku telah membeli fenugreek
atau dlm bhs melayu myer
halba...
aku da banyak baca n kaji bahawasanya
halba ini mampu membantu
namun aku kurang berminat untuk mencuba
kerana masa itu aku rasa tak perlu
tetapi bila hasil yg amat membimbangkan ini
aku perlu dan wajib ambil langkah yg perlu

dengan tanpa berfikir panjang 
aku telah membeli fenugreek dari babysnowdrop
harga aku beli adalah harga sale - RM19/75capsule
aku beli yg paling kecil sbb ini adalah proses mencuba
ikutkan kena makan 6biji sehari
hmm... aku beli da 2hari tapi hari ini
baru nak mencuba dgn ikut jadual

akan aku update perkembangan pill ini ya
oleh itu tunggu.......!!!!!!!!!!!

No comments: