Mr. Goodbye


Berjaya menghabiskan drama korea
drama nie ikhsan dari kak atiqah
dia bagi pijam n sapai kat tgn aku jumaat ari tu
aku mula tgk pun mlm jumaat tu selepas
suamiku bertolak ke sgkai

komen cerita ini....
hmmm... setelah menonton dgn penuh sabar
almaklum ada 16keping DVD kan
so 2malam 1 hari aku menengok tanpa henti
aku merumuskan pengakhiran cerita xbegitu menarik sgt
cerita macam biasa jer walaupun panjang berjela

lagi satu buat dia kureng menarik sbb
hero dia xde hensem sgt kan..
cerita dia byk berkisah
seorang lelaki yg sakit jantung

permulaan cerita hero seorang yg kaya
dan angkuh (biasa cerita korea)
dan berjumpa dgn perempuan biasa yg sgt lurus
dgn perjumpaan yg selalu kebetulan membuatkan
mereka jatuh cinta
bila da jatuh cinta biasa la mestila ada penghalang..
ada awek lain lak timbul yg mempunyai anak hasil
pensenyawaan sperma hero itu tadi...
maka lelaki itu terkejut sbb dia tau2 je da ada anak
maka apa lagi (start boring) cerita berkisar asal si anak lak

lps tu cam biasa lelaki menjadi rebutan laa
heroin lak ada org lain minat laaa
lps tu yg nak dekat abis...
penyakit makin tenat... (aku ingat ada klimak)
tapi boring jugak sbb cinta mereka cam xde klimak
dan byk berkisar pasal anak ....
cam boring sikit.....

kesimpulan
aku kureng puas...
aku tgk xde gelak2 pun
(selalu sure gelak tgk cara korea bercinta)
nangis jauh sekali la sbb xde babak yg sedih
dan menyentuh perasaan cam biasa
dan untuk membuktikan cerita tak best
kalo cerita best aku akan repeat part yg best ...
sbb xde part yg best maka xde adegan repeat dr anoi..

kuang kuang
apa la aku membebel

No comments: