hati sedey saper yg tahu..

teruk sgt ker aku???
tak berbahasa kah aku selama ini??
hipokrit ker aku selama ni?
kering sgt ker hati aku??
kurang ajar aku tak bertempat ker?


saper anoi pada korang?
apa yag anoi pernah buat dlm idup korang?
layanan anoi teruk ker pd korang?
bahasa anoi kurang ajar sgt ker pada korang?
pernah ke anoi khianati korang tanpa sebab?

nasihati la anoi kalo dia tersesat.
ingatkan anoi kalo dia terlupa

susah ke nak syg anoi
susah ke nk jaga ati anoi
payah ke nak belai dan kasihkan anoi
susah ke nak tunaikan permintaan anoi

anoi..
susahnya ko nak kecapi bahgia
byknyer ko kena korbankan

tp...
tak semua pengorbanan itu
BERBALOI
tak semua apa ko buat
DIHARGAI
hakikat yg selalu ko terima
KO KURANG AJAR

ayat ni aku selalu terima dari kecik hingga kini...
salahkah aku pertahankan hak aku
salahkah cara aku
setelah apa yang aku LALUI

tapi dgn cara ini sajer
anoi tahu
sbb dgn cara ini aku pertahankan apa aku ada
dengan cara ini aku dpt apa aku nak
dengan cara ini juga AKU ANOI bangkit
dengan segala kepayahan aku lalui......

dari dulu aku tau
aku keseorangan
tp aku DEGIL
tetap menagih kasih org
dgn harapan kasih itu ikhlas
tp aku selalu temui
kasih yg bukan hakiki

aku selalu dperslhkan dgn
hancurnya sebuah perhubungan
sbb AKU KURANG AJAR

xper la..
aku REDHA...

No comments: