my B ada problem la...

pesanan dari org senior kalo nak hilangkan bengkak susu guna la caranya letak air panas dlm botol n golek2 kat area bengkak... baru bekesan kalo guna kain dgn air suam tak kesan sgt..
nie hasil selepas aku ilangkan bengkak dgn botol panas. berkesan padahal setgh jam yg lalu aku baru jer pam dpt la 2oz jer.... da ilang bengkak ..tgk la susu ku yang tak balance

nak tau apasal susu aku tak balance
sebabnya ....
masa aku menetek kan anak
aku suka bagi belah kiri
belah kanan xselesa tu pasal dibiarkan
so kekawan... ni bedasarkan pengalaman aku
dan juga kata pakar...
kita tak boleh menyusus sebelah jer
nanti hasilnya macam ni la
dan harunya...
bak kata pakar...
mmg xakan balance bila kita da macam ni

so selamanya la
stok susu aku tak balance
pepandai la korang yer
jgn jd macam aku
rugi oooo
sgt rugi .....

sebenarnya B aku ada prob lain
tapi malu nak tulis la
next tiem bila aku da tau
ubatnya aku tulis sekali yer...

No comments: