ye haaaaaaa

hari ni aku dapat news best
mayb esok aku dapat pam mahal aku
ehh aku blum inform kat kat sini
yang aku da buat keje giler
aku beli PAM SUSU yg berharga 2K

Mahalkan...
laki n adik aku bising jer
derang kata mahal tui mesin
bukan xde langsung yg ada pun mahal da

alahh
derang bukan paham situasi aku
Spectra mmg xde masalah ok je
masalh timbul bila
aku gi kursus
bygkan kat tempat org
da la naik motor
kalo naik kete leh la pam kat kete

kalo dgn spectra kena cari soket
ingat lagi masa kursus kat lab ari tu
malu n tensen jer
sbb aku pam kat tepi hand dryer kat toilet
sbb kat toilet paling dekat dlm bilik kursus
surau jauh kat level bawah

dan dlm toilt tu kat depan pintu n dekat sinki
je ada soket..
nak tak nak aku mengepam kat situ
tiap kali org masuk
malunya
semua memandang tau...
lps tu mula memasing bg komen..
tensen jer
da la tak selesa...

hmmm
dgn memiliki madela freestyle
aku tak pyh cari soket
sbb dia ada bateri cam hp
yang leh tahan sapai 3hari
lps tu pam dia kecik jer
ltk dlm beg tgn pun leh tau
xde la aku bawa beg gabak tu
kan senang...... dimana saje aku leh pam

so salah ke aku beli pam tu
sebab aku rasa byk membantu aku
dlm menjalankn tugas sebagai ibu
aku teramat komited tau nak
SUSUKAN anak aku sapai 2tahun

xper la apa org nak cakap
as long aku tak susahkan derang daa
biar la aku susah sikit
asalkan aku buat yg terbaik...

harap2 lps dapat pam mahal ni
semangat pam utk waktu malam lebih kuat
hendaknya.........
amin


n

No comments: