pAM bARU da SaMpAI.. HEHE

nie closed up dlm beg.. belum buka lagi ... amik gambar dulu nanti baru tgk apa ada dlm ....
ni bila da buka kotak.. macam ni la rupa bila aku buka kotak....
bila da buka pembalut kotak... ini yang aku napak.... jeng.. masa ni perasaan tgh best giler

ni parcel yang aku tungu-tungu selama 10 hari lebih....


Akhirnya ...
20hb nov 2009
parcel yang aku dok tunggu dari pagi tiba jua
semua staff tau aku dok tunggu barang
mana taknya..
dari aku masuk opis
aku dok buat annoucement yg aku ada parcel
n tiap jam aku akan tanya kaunter

bila nak masuk rehat aku cam frust sbb
selalu parcel pg da sapai
rasa cam tak sapai jer
TETAPI around kul 3.00pm
heheheh
staff aku cakap parcel yg aku tunggu
da SAMPAI

huhuhu
aku dgn excited pun terus g kaunter
dan siap ckp i suka u la
kat org yg anta pacel tu

so apa lagi aku snap gambar immediately... tau
so nanti aku upload gambar lain yer
camner hasil susuan aku...

No comments: