Aidil adha...

selamat hari raya
aku raya kat banting..
cam biasa raya xde yg menarik
mlm blk punchong sbb
laki aku keje

tetapi sblm tue dia sibuk nak
balik kg dia...
aku bukan takmo balik
tapi ekonomi aku tgh teruk
semua gara2 beli pam mahal
hehehe

so aku gaduh gak la
tapi gaduh biasa jer
hmmm
atlast tak balik lps
berbincang bebaik

cuti kali ni
aku cam tak stress
sbb my B still ada problem
n production pun kureng
n situation became worsed
when my dotter mengalami sp...
lupa lak spelling dia
tp dlm bahasa melayu
beralih bulan...
masa ni dia kuat minum susu
n byk ragam
da la tue
mulut aku sakit lak
makan pun bubuh nasi
sian kan

tapi aku sian ka anak aku si ika tu
dia asyik kena tempat lps geram
sbb dia pun buat hal jer
last2 terlepas geram kat dia

tensen gak nie
sbb next week nak g kenyir
lagi2 ari je nie
cam kelam kabut je
ntah la
just wait n see

No comments: