cuaknyer.....

tip top tip top tip top...
bunyi jam asyik berdetik je aku nie
rasa cam.... memacam aku rasa
cuak yg paling kuat laaaa
apataknya.... tinggal 4 ari jer lg...
tapi stock tercapai target lg...
camner nie???

nak pulak jiwa tgh kacau nie
memacam ler yg berlaku
ntah ler... eeeeeeee geramnya..
yes i admit all my fault...
bodohnya aku...
cuainya aku
ahhh.... just wake up anoi...

hehehe nie semua gegara korean drama
aku da biol n sengal jer
mana taknya da seminggu aku xbuat keje.....
semua aku tolak tepi
teruk tui la perangai aku'
nasib baik sifat keibuan kuat kalo tak...
anak aku pun jd mangsa...
heheheh

so start from today
pls stop thinking about korean...
fokus pasai nk cuti n kursus nie
fokus stock susu
fokus keje yg byk nie
fokus ayah aku yg sakit nie
fokus anak2,,, k

byk nyer benda nk buat

No comments: