kursus lagi...

da lama cam xde mood nak tulis
mayb effected by frustated mood last week
hmm.. semlm da start busy dgn registration
semalam gak aku baru tau
aku kena g kursus lagi
ya bengang next week lak
semalam baru nak info

aku mana la prepare apapun
atleast should inform 2weeks before
coz my dotter breastfeeding
so i need to prepare all "bf stuf" n stock
n make me more bengang n cuak
my ebm stock just left about 4 bottle 4oz x 10
it's not enough for 3day3night...
i should have about 8x3 = 24bottle

ahhhh ...
how i'm going to collect 14bottle...
just left 6day to go...
that means every day i should keep 2bottle
to accomplish my dotter needs for 3days...

ya ALLAH YA TUHAN KU
bantu la dan murah kan rezeki anak ku
semoga anak ku dapt susu yg cukup
Ya Allah, kepada-MU aku berdoa dan memohon
agar niat dan impian ku untuk menyusukan anak diberkati
permudahkanlah perjalanan penyusuan ku ini
kuatkan semangat hamba-MU ini, YA ALLAH
kepada-MU ku berserah dan bertawakal.. amin

ini la akibatnya
kalo xmo n malas buat stock
pepadan muka yer
kan da kena tetiba g kursus
abis la ku... sian anak aku

napaknya seminggu tak tido mlm la aku
keje dok mengepam jer
cayok... fighting...
ingat buat stock k

No comments: