rEstoRaN BeRpUtAr

cak... alamaklum amik gambar sendiri.. ni masa perut da tahap senak giler
ohh. KLCC ku... ni pandanagan dr kl tower yer.. exlusive dr hp sony erricson k80i.. hehee
bahagian dessert dia.. masa ni meja aku depan betui kat desser buffet .. tp masa nak dekat balik da jauh da dgn meja aku.. almaklum berputar kan...
gambar ketua rombongan tgh dok berucap..
masa aku nak balik.. ada lak lori JPA(jabatan pertahanan awam yg baru lps tangkap ular nie.. YA ALLAH geli tui aku tgk.. tapi still aku nak amik gambar gak..


last week aku kena kerja (OT)
pagi tue bengang tui
sebab kena kencing dgn staff aku
blh ke 2org je dtg
aku angin jer sbb mana la larat nak 2org nak angkat katil, sofa, tv n bagainya
dgn aku sekali kena angkut brg2 tue tau
nak buagt camner keje kan

tgh hari tue ungat nak ular jer
tp bos aku lak dtg suh join makan kat KL TOWER
malas nak g tapi yg buat nie ada kaitan dgn tugas
so nk tujuk komitment sebagai PPA
aku kena la g
aku mmg la nak g kalo ikut pala jejalan
tp sian kat laki aku dok serabut jaga anak kat umah
aku lak melantak sesedap je

so masa aku g tue
aku mmg makan ala2 jer
sbb rasa bersalah dgn laki n anak kat umah
sian derang makan manggi jer
nak buak macam mana kan...
so ni la gambar yg aku leh upload pun...

pengalaman yg menarik
sbb tempat ty mmg berputar
berpusing...
pasai food.. kalo tanya aku kan
as a 10yrs waitress aku mmg rasa food dia tak menarik
n xde la best mana pun
semua yg simple.. sbb as i know hi-tea la yg best
tp ni limited food n variety jer
xtau la kalo hari lain kan
ni citer pengalaman jer..

so kalo nak rasa makan tempat tinggi sambil pusing gi ler

No comments: