handphone rosak

betapa susahnya hidup kalo handphone rosak
yg jelas aku tak boleh nak amik gambar
kalo tak leh amik gambar maka blog aku tak bergambar la
esh esh esh eesh
sedey la pulak

gambar pun satu hal bab calling2 pun problem
hp yg aku pakai la nie bateri longgar
tu pun da lekat soletap
hmmm..
apa la aku nak merapu kalo takde gambar nie...
nak kutuk org pun takde sasarannya.....

apa aku nak carut yer???
hmmm....
alkisah idup aku xmenarik sgt pun nak story kan'


sumaiyah da semakin aktif
kalo tgk dia sekarg mmg geram jer
especialy bila dia nak tido
kalo dia da puas nenen
dia akan golek2 360 darjah
tonggeng saner, golek sini, pusing merata.. dan dia akan tido dgn penuh gaya
yg sgt comel.. geramnya...

sumaiyah juga da xde nangis beria-ia cam dulu siap meleleh air mata
la ni dia cuma pandai merengek jer
kalo dia napak makanan .. ya allah...
selagi tak suap kat mulut dia sure dia memandang jer
n kalo dia nak sgt mula la merengek n menjerit
yer ... anak aku yg ni kuat MENJERIT ...
pantang tak dpt apa dia nak sure dia menjerit n merengek
nak pulak kalo kakak dia tak kasi apa dia nak

zulaika da mula macam nak menghafal
lagu ibu.. ibu ratu hati ku da mula nak ingat abis
lagu pok amai-amai pun da nak abis da
tapi 1,2,3 sure kelam kabut tapi kekadang btui je dia sebut abis sapai 10
alif , ba , ta pun sebut sapai ta je la yg lain pun xde la pandai
aku rasa kalo aku polish sure dia pandai
cuama aku tak jupa method yg berkesan
zulaika kalo aku yg ajar dia nak aku yg dgr ckp dia
bkn dia dgr ckap aku.. payahnya
terasa cam aku gagal lak kan... ni yg poning nie

hmm hilang idea lak .. sebab lost mind

No comments: