aku telah terjebak

entry nie ditujukan pada orang yang baru aku makihamun ... heheheh ... akhirnya aku terjebak juga dalam kancah maki memaki blog orang... tak terlintas langsung aku akan berbuat demikian sebab aku malu la baca org maki dan kutuk sesama sendiri nie... teramat la malu sangat.. tapi perkara itu berlaku juga pada aku. aku bukan budak baik... tapi sebab aku bukan budak baik la aku selalu mengelak komen orangnyer blog... sebab mulut aku ni cam jelabas sikit.. angin sikit sure memaki dan mencarut tak ingat dunia punya..

aku bukan sesuka hati nak mencarut tak tentu pasal tapi cara dia tulis cam dia kenal sgt org yg dia komen tue padahal ko dgr citer jer... yg ko sakit hati sapai nak heboh satu dunia apa hal...


 la ni padan muka ko ... sarang tebuan ko jolok buat per... ko kawen xde org kacau pun tetiba nak buat havoc tak tentu pasai... pk dulu sebelum buat sesuatu .. skrg bukan ko je malu orang lain pun malu ... da berdosa tau...

malas nak layan.. kalo ko buka blog aku nie... selamat dtg aku alu-alukan.. jaga diri k sebab lepas ni hidup ko da tentu byk isu yg akan timbul... kita hidup kena selalu memaafkan dan lupakan kisah yg tak baik sebagai sempadan dan panduan hidup... ini ko plak buka bekung orang... aku harap ko insaf sepertimana aku ni yg sedang belajar nak insaf.... aku totally budak jahat dan anak yg tak baik... aku sedang meneliti diri
oleh itu minta maap kalo buat salah kat ko sbb aku cuma nak tolong explain yg betui dan tolong kawan yang dianiayai....

sekian buat kali ini

No comments: