aku yg bengang dgn ayah ku

patut tak aku entry ini??
tapi dalam hati aku membuak2 tgh marah...
siap dah tahap mencarut bukan aku mmg kaki carut ker

kesnya berlaku...
ayahanda tercinta telefon suh aku gi klang amik geran kete sbb dia ada ubah suai kat kete tue... so kena ada urusan dgn JPJ. bukan hari ni je buat aku angin... dari a few last week lagi.. dia tipon memalam buta n suh aku fax IC pasal kes ni. mau aku tak angin... dah mlm n aku ni menyusu anak... dia ingat aku bujang cam dulu ker bg arahan then aku free jer buat... aku la ni da lain.. aku da kawen n dah ada ank.... byk urusan hidup aku yg perlu perhatian aku.... selain melayan kerenah dia yg bebukan nie... da la tu minta cara cam memaksa ... like ... THIS IS THE ORDER....  from my capten .. plak...

yg buat aku hot lagi la... last week org yg konon nk mudahkan urusan ni tipon aku n ckp xdapat lagi fax ic ... aku angin jer sbb da brapa kali aku fax kat nombor  yg dia kasi tp tak lepas.. bila suh bg no btui .. tak layan la pulak ....da nk seminggu... kecoh plak bila aku sound.... tau pulak. sakit nya hati aku... ayah aku selalu ckp besar yg dia tau semua brg... konon dia yg pandai...hakikatnya... hampeh...


potong stim laaaa
ada org dok kacau... hilang ayat-ayat aku nk menaip nie...

No comments: