stylus tough 6020- olympus

alhamdullilah...
akhirnya hasrat utk memiliki kamera tercapai gak...
memula nk amik yg biasa2 n murah jer
tetapi almaklum kalo da nama anoi
mudah terpengaruh dgn hasutan jurujual itu..


setelah membelek dan dihasut
aku amik model ini....
aku beli di  TESCO- shah alam
aku gi situ sbb aku tau
hanya DI CARREFOUR dan TESCO
yang ada plan 0%  interest utk kad kredit aku
maka ini kamera aku beli byr bulan-bulan da
aku amik plan 12bulan
harga RM1199 maka setiap bulan aku kena
bayar sebyk RM100 tanpa interest....

antara sebab aku rembat ini kamera adalah
  1. cirinya yg leh amik gambar dlm air - 5m
  2. ketahanan jatuh dr ketinggian -1.5m
  3. leh amik video dgn cantik kot
ada lagi ciri dia yg aku belum terokai...
alang2 aku membeli biarla yg elok sikit kn...
hehehehe...

tunggu...........
gambar - gambar yg cantik dari daku...

No comments: