spare part pam rosak

hari ni aku dgn nekadnya membeli sparepart yg baru untuk breasrpump aku. Rasanya da brapa hari aku bertahan menggunakan soffit ku yang da terkoyak itu. tapi semalam kemuncak dimana hasil susu amat lah mendukakan. Oleh itu aku memaksa suamiku untuk berikhtiar untuk memperbaiki softfit ku....


Suamiku mempunyai idea iaitu menampal bahagian koyak dgn silicon. Memang napak cam berkesan tetapi ada kesan yang tak bopleh diterima dimana tempat tampalan itu tidak licin dan rata maka bila aku mengepam habis puting ku kesakitan yang amat. hampir berdarah dan melecet puting kerana geseran denagn tampalan itu

setelah berfikir panjang, baik ku leburkan RM72 dari menahan kesakitan dan benda ni boleh bertahan 7-8 bulan. aku ingat nak beli kat ajadu tetapi kena tunggu jumaat baru dapat so akhirnya aku beli kat lilkasistore . Aku pernah beli dengan dia sebelum ni dimana aku beli ice pack n liner pack kat dia. lagipun senang sebab dia anta on the spot kat opis.

oleh itu kini aku telah menukar buat pertama kali nya untuk spare part aku itu. peringatan semua assesories breastpump mmg akan mengalami kerosakan . Oleh itu BERSEDIA  ye kekawan!!!!!

No comments: