7/3/2010-sumaiyah demam pertama kali dlm tahun 2010

saja nak buat aknowledge abd reminder
dalam tahun ni da bulan 3 baru sumaiyah sakit
tu pun selsema n batuk
mlm td baru terasa badan dia panas
sian dia sebab tido tak lena

aku nak cuti ari ni tapi
takut jadi isu kat opis
la ni kalo cuti EL sure kecoh
so aku malas nak buat isu lak
so better aku g keje dan kuar awal
boleh la aku jaga anak aku

hmm...
esok pun nak cuti gak sebab
nak bawa bapak aku g ospital la
sian kat mak n bapak aku
bapak aku tgh menanggung sakit
mak aku pulak pening n xsapai ati tgk bapak aku sakit
mak nk sangat bawa g ospital swasta..
bagus sgt ker ospital swasta nie???

kalo aku byk duit boleh la
mak aku sibuk nak kuar duit
kalo dia byk duit sure dia takde la keje giler
aku tgk hari2 dia keje
tiap kali cuti amik OT padahal dia pun bukan sihat sgt
kekdg rasa sgt aku gagal jd anak yg baik
aku gagal bela idup mak aku
sian mak aku

so esok aku nak bawa juga g ospital sbb
aku ingat akak aku ikhlas
kalo tgk cara dia cam kena paksa lak pulak
boleh ker da ada appoitment, dia nak balik la
leh lak dia nak postponed date
siot tui laaaaaaaaaa

No comments: