ketidakprofesionalism terjelas

hari ini aku mulakan dgn niat yg baik
aku bangun awal n makan awal hehehe
tetapi bila aku masuk morning briefing...
semua yang aku plan... hancur

aku rasa tidak puas hati
walaupun bukan berkaitan dgn aku tapi
aku rasa perkara ini boleh diubah
boleh diperbaiki

bos aku telah menunjukkan sikap ketidakadilan
dimana dia sgt2 menunjukkan sifat anti terhadap seorg staf
dan waktu yg sama membela sesorg yg bukan haknya
aku kecewa sgt dgn cara dia
dia tidak patut menunjukkan sifat berat sebelah itu

bagi aku jika nak tegur top mgt
perlu ada meeting antara top mgt
bukan tegur depan staf
dan tidak perlu tunjuk ketidaksukaan..

aku n bersuara sgt tp aku
budak baru
aku kena pk pjg sbb aku tak kebal
aku takut effect pada aku
aku malas nak citer aaa
benci la keje cam nie
da la tak profesional dan tak pandai
gaji la ciput
apa daaa...

anoi bersyukur dgn apa yg ko ada k
ko buat keje dgn ikhlas..

No comments: