ayah ku sakit

salam,
hari ni aktiviti g kenduri sue kat sirim
aku g da lewat sbb saje nak g lewat pun
kalo g awal tak jupe pengantin so decide g lewat jer
kat saner mkn dulu baru cari pengantin ..
kat saner jumpa pgeout, shira, rudi n oja
dapat la berborak juga...
dapat gambar dgn sue n amad atas pelamin.

hmm
balik cam biasa je
n hied sempat dtg umah sbb ada hal jap
xsapai 1/2 jam pun sbb dia hal.
dapat gak dia merasa ole2 dr terengganu

isu yg nak aku coret kat sini
mak tipon citer nak bawa abah g ospital swasta
sbb abah da tak tahan lagi
kalo leh dia nak uregent operate
aku larang sebab aku takut procedure cam ospital gomen tp
bil bercanak - canak
hmmm... nanti sama jer
so apa patut aku patut buat

aku dgn adik aku bkn surrender
tp nak tgk apa tindakan susulan kakak2 aku tue
gaya can concern n derang n handle
tp last minute cam nie
derang nak ikut kehendak derang lak
kesian bapak aku la
apa la aku mengarut nie
aku cam xde idea nk tulis..
TO BE CONTINUED

No comments: