pam dalam tandas

tetiba je aku nak buat entry nie..
aku baru je baca kat forum susuibu.com yg citer pasal breastfeeding kat nona last week
dlm forum tu ada hamba Allah yang cakap xsetuju sbb pam kat dalam tandas
terkena lak kat diri aku
aku kalo g kursus sure pam n pasti pam kat dlm tandas
sebab xde option lain pun.. itu tempat yag ada n selesa ( tgk tempat)

masa kau pakai spectra lagi la sedih + segan
mana taknya.. aku pam kat depan pintu toilet
sbb kat situ je ada soket (setelah aku cabut plug handryer)
kat situla aku dgn berdiri n beraksi
sepanjang aku mengepam kalo 10org masuk 10org la dok memandang
malu + segan masa tu tak tau la nak cakap
hanya ALLAH yang tahu isi hati aku...


disebabkan kes tu la aku nekad beli freestyle
n bila da ada freestyle pun TOILET tetap jadi pilihan mengepam
sebab mana ada space atau ruang nak buat projek

so bkn tempat nak jd isu xmo mengepam
aku asal line clear je sure aku mengepam
tapi setakat ni tempat kursus yg aku g toilet masih dikatakan bersih
ada gak aku pernah dapat toilet kotor
cth masa kat kenyir ada satu public toilet
mmg kotor la dan masa tu masa da sapai
aku dgn selamba n buat muka kesian kat promoter kedai souvenir minta tupe kat stor

setelah aku jd pengepam selama 8bulan ++ nie
aku rasa ALLAH sentiasa permudahkan perjalanan mengepam aku
setiapa kali aku outstation kat luar tempat yg aku g tue
alhamdullilah da ada peti ais secara kebetulan (rzki DARI ALLAH)
untuk simpanan EBM AKU
so aku bersyukur sgt niat ikhlas aku sentiasa dipermudahkan

walaupun aku kena pam kat tandas
tapi takat nie aku masih lagi diketemukan dengan toilet yg bersih
keadaan aku xde la yang teruk
cuma yg terdesak bila aku buzy je
masa tu aku terlupa / terleka tanpa sedar untuk pam

cam tahun ni
aku da mula asyik terlari jadual pam
selalu aku leh 4kalipam
tapi tahun nie susahnya nak dapat 4kali pam
3kali pun da cukup baik da
cuak sgt sebab ada 1tahun 2bulan lagi untuk sapai kemercu tanda
aku perlu maintain pam kalo tak sure aku gagal
aku tak boleh gagal

aku harap aku terus kuat n dipermudahkan.. amin

No comments: