bolakah aku ini???

tahun baru nie aku sedikit frust dengan kerjaya dan ditempat kerja. Kecewa dengan tindakan keputusan bos yang mana kerana orang lain aku menjadi mangsa. Aku sentiasa menjadi bola atau alat untuk membuat mereka selesa. Bosannya aku dengan gelagat dan tindakan mereka ini.

Semenjak aku mula kerja aku sentiasa dibuat bola. Kejap hantar sana, kejap hantar sini.. baru je 4bulan aku ditukarkan da kena tukar lagi... baru nak selesa dan tenangkan jiwa tetapi kena lagi ...benci tui la

aku tak suka la bodoh... opss.. aku baru je nak jadi manusia yg keluarkan ayat2 baik. huhhuu.. dah gagal...

mulai esok aku kena stay kat cemara. jadi balaci org... apa la yg best sgt keje gomen nie... tak best pun... menci laaa


org kat luar sana....kalo kerja anda sekarang amat membahgiakan... jgn la kerja gi gomen kalo ada offer... kerana jiwa anda pasti tidak bahgia....

No comments: