mengapa jadi begitu

entri kali ni cam nak pertikaikan sesuatu yg tak patut aku pertikaikan sebabnya adalah ini adalah rezeki dan ketentuan illahi.


alkisah....
jumaat lepas ada malam penghargaan staf INTEC, so aku yg baru je keje tergedik la sangat nak tgk event yg hanya setahun sekali ini. Temanya arabian night... lagi la aku nak tgk makcik2 nie berfesyen ala-ala arab sanakan...aku pon ikut tema ( nasibbaik aku ada jubah masa bujang dulu- kira muat laa lepas berpantang nikan)..malam tu semua ok walaupun aku hanya belasah kambing panggang jer sebab benda lain aku tak leh makan....

poin aku nak buka entri ni adalah berkenaan anugerah yang dimenangi oleh orang yang kami!!!!!! attention kami yer bukan aku sorang jer sebabnya kami rasa dia buat keje bila ada VIP person sure dia kedepan dan semua kerja yang dibuat hanya seperti nak show off. Bila berkaitan kerja hakiki sure dia tak ambil pusing la sangat cuma kerja yang berkaitan menunjuk diri sure dia nombor satu tetapi malam penghargaan itu, di atelah dianugerahkan sebagai ...hhh... mmm sebagai apa yer... anugerah tu nama nyer anugerah pengarah kepada staf... so dia adalah 4nama yg naik...
yg dapat anugerah itu...


kami yang kenai dia rasa.. layak kah dia..
hmmm ... mayb da rezeki diakan...
bab rezeki susah kita nak cakap... saper la kita untuk memberi komen kan.. ini semua adalah aturan ALLAH kepada semua hamba-nya.. aku harap aku redha walaupun apa jua alasan. Aku dah tak nak terlibat dengan kutukan dan umpatan kepada dia kerana dia juga yang untung dan aku juga yang rugi lebih baik aku berzikir....

ntah apa-2 yang aku taip...sekadar nak release tensiom njer

No comments: