famili ku ... diawal tahun 2011

tak tahu nak tulis apa .
tapi aku nak juga menaip... nak upload gambar
internet teramatlah slow dan lembap

so better cerita pasal anak2
diawal tahun ni....

sumaiya berumur setahun 6bulan
da mula mengajuk dan mengikut bunyi percakapan org
faham arahan atau percakapan ibu dan ayah
pandai bergaduh dgn kakak sehingga kakak kalah
pandai makan sendiri menggunakan sudu
minum susu botol yg banyak dlm satu masa
pandai pujuk ibu kalo ibu nangis
kuat merajuk dan memberontak..adui!!!
xboleh tgk ibu atau ayah bersiap

zulaika pula
da masuk 3tahun 3bulan la
rajin mengemas dan menyempah
da pandai mewarna gambar (xpandai sgt laa)
cerewet sgt pasal makan
da pandai berborak macam org tua
apa org ada dia pun nak juga
da pandai berlakon jd doktor,

baby dlm perut
2minggu lagi nak scan
baru conpom brapa bulan
aku rasa nak masuk 4bulan
better wait the result kan...

suami ku
tiada yg beza
gaji masih sama
harta benda masih sama
cuma perut jer bertambah boroi...
tapi kasih syg terhadap aku dan anak2  tetap no 1

aku
masih brutal dan ganas
tetap tak vogue dan bergaya
la ni berbadan 2 dan mudah fenin lalat
masih setia menjadi isteri yg baik dan
pekerja yg baik tapi memberontak dlm diam
mak yg garang tapi lemah dgn anak
tekad nak jd insan yg baik tahun nie....

sekian pasal famili aku

No comments: