packing gadget penyusuan

salam
aku da lama nak update pasal penyusuan sumaiya
tetapi selalu bila rerajin nak upload gambar sure  tenet slow...
kali ni berpeluang aku upload sesikit yer



ini antara gadget yg aku syg n mesti simpan bebaik
sebenarnya ada byk lagi gadget tp aku simpan ni dulu
sebab yg semua dlm kira mahai punya.....
especially madela brand...


















ini lah leh napak....
heheh medela kena dahulukan
sebab mahai oiii
yg spectranya aku letak bebaik kat tempat lain


















ni da siap packing
aku simpan bebotolnya n gadget pam
pamnya ada beg khas...
so simpan dlm begnya lebih baikkan...

aku memang da tak pam susu
tapi anak aku masih menyusu badan
bila ada bersama anak aku tetap minta
tek... ayatnya.. "nak tek ..nak tek"
kekadang naik rimas sebab bukan susu
yang dia nak pun sebab aku rasa susu
ada sikit jer.......

aku rasa dia gian lagi kot
naper aku ckp cam tue...
cuba bygkan dia baru habiskan setengah botol
susu lembu then dia leh minta tek lagi
sure la bukan dia lapar tapi nak lepas gian kan....

sekian alkisah pasal penyusuan

No comments: