kalau jadi ....anak lelaki nie...

hari ini saya berurut di rumah mak saya. Saya balik banting sebab laki saya paksa n bising pasal saper nak urut n bla ... bla.. blaa... tukang urut ni kita ada tali persaudaraan dengan bapa aku. so dia banyak la mengomel.

masa di aurut kali kedua tue.. dia  cakap "kalau ada ni mesti lelaki " aku tanya camner nak tahu laki ker pompuan... dia jawab " sebab batu royan kat belah kanan perut aku" so makna nya kira betullah firasat aku selama ni yang aku cam kandungkan anak lelaki sebab pengalaman kali ini sungguh berbeza dan lain sekali.

Tapi malang belum rezeki aku untuk mendapat anak lelaki.....
aku redha dan bertawakal agar rezeki itu akan jadi milik aku suatu hari ini...
huhuhuhu......

maafkan ibu yer sayang sebab gagal lahirkan kamu kedunia...
harap kamu lebih bahgia dan ditempat yang sepatutnya...

No comments: