nipple ku sakit

hehehehe..
tajuk takut nak bacakan
da 2-3 hari gak aku macam sakit jer kat tang tue
memula boleh tahan lagi tapi lately nie macam bertambah sakit
setelah diselidiki / berfikir mengapa perkara ini boleh berlaku
akhirnya keluar kenyataan ini
  1. sejak kebelakangan ini cara penyususan sumaiyah yang suka menarik p****** hingga tegang
  2. rajin mengepam??? oh tidak kot....rasanya sumaiyah da pandai mengigit
  3. apalagi yer sudah lupa laaa
semalam atau kemarin kot aku ternapak ada
bahagian yg terluka dan mengeluarkan darah
cuak juga nasib baik tak melarat...
kalau melarat habis la aku
da la emosi tak stabil lagi nie
nak berhadapan dgn problem n***le ni
boleh jadi streessss tau...


so kepada yang tidak mahu perkara ini berlaku
ada petua yang boleh diamalkan
even masa aku jumpa doktor (2kali dan doktor yg berbeza)
mereka cakap air susu itu sendiri ada lah ubatnya
so selepas anda habis menyusukan anak atau mengepam
lebihan susu hendaklah disapu sekitar n***Le
ini adalah kerana susu ibu punyai kandungan anti bakteria yg tinggi


atau ada cara lain beli la krim oitment ..
(aku sebenarnya lupa nama krim itu)
ejaan dia lebih kurang ben..... apayer
maafkan aku sebab terlupa....nanti aku cari
bagi aku krim itu amat mujarab selain susu ibu
sebab krim itu selamat dan tidak perlu dibasuh
jika anak kita nak menyusu tak perlu cuci dahulu itu n***le
dulu aku selalu bawa kemana2 aku pergi
tetapi sudah ku bagi orang

napaknya aku kena start simpan n beli krim itu semula
kerana untuk kebarangkalian untuk melecet adalah besar


apa lagi yer??? ( gegara bos panggil terlupa nak tulis apa lagi)
kita sambung lain kali je la yer....

No comments: