sudah jadi org shah alam

dari hari sabtu aku mula angkat barang sesikit
hari ahad hied, abg mie n the gang dtg termasuk la cma
hmm.. lupa lak dg adik ipar aku yg bawa HILUK
utk tolong angkat petis ais n mesin basuh
abg aku n unser bawa kekotak yg aku da pack

hari isnin - semalam
laki aku seorang je angkat baki brg
sian dia sbb kawan dia telepon tak angkat
dia la yg angkat semua - aku plak layan jiwa yg dok kacau tue
sementara dia mengangkat aku packing slow2 mana yg blum pack
sambil aku sebak, sebak n menitiskan air mata
sapai driver tu tanya naper pindah
kena halau ker???
aku ckp ni umah sndiri tp kena paksa masuk hostel
oooooo.... dia ckp.. biasa la kalo keje dgn org...

bila nak jalan g shah alam lagi la lebat air mata ku ini
sedih sesgt yg tak leh kawal...
aku pilu tahap giler
feeling yg aku rasa cam aku masuk skoleh teknik dulu
nangis tetiba jer
aku rasa aku sedih bagai ni sbb nak berpisah dgn adik kesayangan aku
adik aku duk dgn aku dari aku xde anak sapai da ada anak 2 nie
malah aku rapat sgt dgn dia
sedih nak tingal dia....

semalam aku mula tido di rumah baru - laki aku ckp
semua tido satu bilik - laki aku duk bawa pakai toto jer
heheheh.. sian dia sbb katil tak muat nak berempat
semua tido tak lena kecuali suami siap berdengkur
mayb penat kot angkat brg

apa lagi aku nak citer yerk
sbb brapakali aku berhenti tulis ni sbb \
ada je org masuk bilik menggangu aku
hilang mood n idea laaa

No comments: