PPP - pegawai pembangunan pelajar

semlm ada meeting semua unit.
semlm gak aku tau yg aku da dpt jd PPP
mula bertugas 15/4/2010
so aku kena pindah lorrr

malas+risau+cuak
memacam aku rasa sbb lps nie
hidup aku akan berubah
rutin harian aku pun akan berubah
bila da jd PPP nie
memacam komitmen dtg

aku blum masuk pun da memacam responsibiliti kena buat
kalo da masuk lagi la haru... ayorrrr

satu hal lagi yg buat cuak ni
saper nk jaga anak aku
camner la anak2 aku nanti
ada ker org leh jaga anak aku dlm masa terdekat nie???
serasi ker derang dgn anak aku??
tak meraung ke derang???
boleh ker??
macam2 persoalan timbul laaa

tak tahu la...
nk mengemas rumah satu hal
lelagi kalo pindah tanpa kerelaan ni
mmg x EXCITED ooooo
malas n berbagai alasan...

lps ni aku jd org shah alam...
lps ni aku xblh buat sesuka hati daaa
aku kena ikut rule n regulations
selama aku bljar kat itm xpernah ikut rules
bila keje aku kena ikut la plak...
susah hati ku

gundah gelana hati ku ini....

No comments: