gender anak awak.....

hmm...
hari nie cuti sebab bawa maiya g PPUM
havoc juga hari nie tapi sib baik somiku ada....
tapi halfday je dia ada...so petang aku g amik result sendiri...

masa balik umah sebelum amik result sempat aku golek2
luruskan badan dan peyut yg mudah sengkak nie
so lepas amik result tadi rasa cam badan ok lagi jer
terus g kwsp check akaun 2 ...hehhehe ada planning...

lepas settle kat kwsp...rasa ok lagi (selalunya da out daa)
so alang2 kat sek 11 direct g sek 3 buat check out peyut lak
mmg kat klinik soraya nie tiap kali ko check mengandung
doktor akan scan perut , maknanya aku da discan 2kali
tiap kali scan tidak diizinkan untuk melihat jantina baby...

tapi kali nie... rezeki aku
so aku dah tahu dah apa jantina baby....
aku rasa seribu macam perasaan tapi xper la biar la aku je yg tahu
asalkan laki aku rasa apa aku rasa sudahlah...

hehhehehehe bunyi cam kecewa yer
tidak lah..... semuanya kan rahmat
asalkan anak aku sihat dan selamat
kami bersyukur sangat......

Bismillahirrahmanirrahim....
Ya Allah, sesungguhnya KAU maha mengetahui
yang terbaik buat kami.... kuatkan lah kami supaya
dapat mendidik anak-anak kami kejalan yang diredhai
Jadikanlah anak2 kami anak2 yg cemerlang didunia dan akhirat
Jadikanlah anak2 kami hamba-MU yang soleh dan soleha....
sesungguhnya kepada MU kami berserah dan berdoa....

amin ya rabbal alamin

No comments: