warehouse sale

da lama rasanya aku tak g warehouse sale
kalo dulo aku rajin giler n sanggup amik cuti semente
nak g warehouse sales...

bila da ada anak 2 dan berpindah ke shah alam
amalan berwarehouse sales nie mmg aku tak join
dan tak amik pusing pon kat mana ada sales

beli takat barang yang benar diperlukan jer...

so semalam bila staf aku kaborkan ada sale
aku terus berminat almaklum nak meletup nie
konon nak cari sebarang dua barang tuk baby
siap bodek bos lagi nak kuar awal...

bila da sampai ...mak aaiii terkejuzzzz aku
blom lagi pernah ku tgk manusia seramai itu
ramai sungguh.....disebabkan da sapai
kami pon join la group bersesak depan pagar nak masuk
alkisah bertolak2,berhimpit, ada yg nak pengsan pon ada
tunggu punya tunggu dibawah mentari......
tetiba ada org pengsan...bila da ada yg pengsan
mgt buat annoucement yg derang close sbb barang da abis..

boleh ker setelah aku berasak-asak
senang jer.....kecewa tau .....
so nak tak nak balik la kami....

ingat sampai kat situ je kehampaannya
rupanya kena tempoh jammed selama 2 jam
padahal tak sampai 30min perjalanan
sabau jer cik kiah oooiiiii
sib baik bukan aku yg drive...
kalo sure aku maki hamun je dlm kete...

itulah ....
kalo nak murah ada je yg kita kena harungi
apa la boleh ku buat.....
xde rezeki kan.....

No comments: