sedihnya.....kopak la aku...

gegara terlalu excited sgt nak g mandi manda
dengan harapan dgn kamera canggih aku
leh la amik gambar dlm air...
rupanya kegembiraan ku hanya sementara
apa taknya...kamera ku da jammed n rosak...
uwaaaa....uwaaa....sedihnya......


lately nie banyak betui dugaan
ntah patut layan ke tak patut
makin hari makin bertambah masalah
kekadang tekanan sgt.......

antara tekanan & dugaan...
  • sejak preggy nie aku alami keputihan teruk
- sgt-2 gatal dan sungguh menyeksakan
- aku da amik ubat banyak kali tp still cam tue gak
-bikin tido dan hidup ku tak tenang
  • bebanan kerja n suasana kerja yg tak kondusif
- sejak isu penswastaan opis nie banyak keadaan yg berubah
-semua staf xde mood nak kerja termasuk  la aku ni tensen sunguh la 
- nak pulak bos aku yg plan memacam dan ntah apa2
-plan aku untuk cuti pantang 3 bulan tak tercapai
- tahukah kamu semua...yg jawatan aku selama ini 
adalah seramai 3org dan bila da swasta hanya tinggal aku jer
- banyak kerja org yg aku terpaksa buat atau habiskan 
gegara memasing da xde mood
- aku menjadi mangsa.......
  • aku cepat naik angin dgn anak
-ntah silap hormon ker, atau aku yg kurang sabar akhir2 nie
- anak2 aku kuat merengek tanpa sebab dan buat aku angin jer..
-
  • kewangan yg tak menentu
  • hp samsung buat hal
  • kamera rosak

No comments: