Harinya telah tiba...

so petang nie akan check in di PPUM
plannyer... aku bawa maiya n bebaju...
bila da dapat katil ....
kalo xde katil tuk parent aku balik sbbnya
da tentu aku tak leh nak survive sepanjang mlm
duk n tido kat kerusi jer.....
kalo dapat katil...aku lah yg kena jaga
sebabnya esoknya aku gak yg kena standby
laki aku tak kan cuti kalo bab-2 nie
susahnya nak dapt cuti.......

takutnya ...........
camner la keadaan maiya esok
kena masuk tiub n bagai....
sure aku tak senang duduk esok ....

Ya Allah Ya tuhanku,
Aku bermohon pada-MU agar kuatkan dan tabahkan lah
anak ku dalam menjalani dugaan-MU
Ya Allah, aku berdoa padamu agar tiada yang berlaku pada anak ku
lindungilah anak ku dari sebarang bahaya dan bencana
berilah kesihatan yang baik pada anak-anak ku
sesungguhnya kau maha mengetahui, maha penyayang dan mengasihi....

No comments: