Detik -detik ke INduksi : zulaika dihantar ke Sungkai

Pagi ini sedih dan kosong je hati ini, semua gegara aku tidak bersama dengan anak-anak ku... sedihnya... bila terpaksa berjauhan.... bermacam yg timbul dalam kepala dan minda ku ini......bertambah sedih bila dr semlam sapai pagi ni aku masih tak dapat cakap dengan ika.. Alangkah sedihnya aku....bila aku hati meronta nak bercakap dengan anak sendiri tapi gagal... bodohnya aku rasa... bodoh sgt....susah sgt ke??????????????
aku benci laaaaaaaaaaaa... benda mudah selalu jadi susah kalo berkait dgn org lain......

adakah aku je yg berperasaan begini???adakah aku yg over ??? kekadang aku selalu tanya diri sendiri>>>
adakah aku yg selalu menyukarkan keadaan.?
atau aku mmg tak mahu memahami perasaan orang lain?
teruk ke aku ini...
benci sgt...
aku benci....
bodoh nyer...

No comments: