induksi : mari cuci mata

sebelum ini boringkan asyik menceceh jer... xde pun gambar nak tepek... hari ini aku bosan juga maka aku upload la gambar sesikit buat tatapan kalian...

ini gambar dalam bilik, nak tunjuk aku ada tv dan alamari besar yer

eh sesat la pulak .. ni gambar toilet nak buat projek dalam toilet.. tapi ini adalah kali pertama dan terakhir aku pam sebabnya tak sesuai la... ramai orang dan tempatnya sangat la tak selesa cam toilet lain....base on experience...


ini kak yan yang tengah dok kelam kabut sembahyang sebab nak balik dah kelantan sebab dia hanya kursus khusus sahaja... masa ni amat la sedih sebab aku akan keseorangan tanpa teman....


napak.. dia sibuk dok kemas barang dia sebab masa ni da nak kul 6ptg la jugak.. takut sapai malam dan sebelum subuh jer... aku sibuk amik gambar ... hehhehe

ini gambar terakhir bersama kak yan.. aku lupa nak bawa kamera masa hantar dia turun so xde la gambar kat lobby n gambar bye.. bye... kak selamat maju jaya yer....

No comments: