Hari pertama kursus induksi :sudah sampai di pusat latihan Uitm, kg. Gajah

aku sudah sampai akhirnya.... kini tempat ini akan jadi tempat tinggal ku selama 17hari ini. Aku bertolak dari shah alam menaiki bas UiTM yg disediakan... hehehehe... banyak barang aku bawa dan beg bagasi ku sangat la gemuk...sebab aku tak dapat bayangkan apa yg akan berlaku..

sebelum aku sampai disini, aku telah pasang niat iaitu untuk teruskan mengepam walaupun ada risiko untuk sumaiyah menolak susu ku ini. Aku rasa aku perlu ambil risiko demi meneruskan impian dan hasrat ku yg belum kesampaian... aku harap risiko yg aku ambil tidak memberi satu harapan...

disini jua aku ingin belajar untuk menjaga pemakanan, dimana untuk mengawal tahap kelahapan ku yg makin hari makin teruk itu. Maka untuk menjadikan ia kenyataan aku perlu sematkan dalam hati motif dan harapan ku ini

hasrat atau cita-cita disini adalah untuk lulus dgn cemerlang dalam kursus induksi ini agar menjadi pekerja cemerlang. Boleh lah aku sah jawatan  kurang dari 2tahun...

apalagi yer aku nak coret nie...hmmm tak lain tak bukan.. pastila aku rindukan ahli keluarga ku
especilly anak2 ku yg jauh ini...uwaa uwaa... ibu rindu korang...

No comments: