induksi : hari ke-4 : kak yan meninggalkan aku

pagi ni bangun awal lagi walaupun semalam aku tido awal tetapi bangun balik kul 12pagi sebab tak mengepam sebelum tido... aku bangun awal sebab petang ini ada exam untuk induksi khusus - uitm..

secara jujurnya , aku baca gak apa yag ada dalam nota tue tapi bila aku recall balik apa yg aku da baca tadi cam xdapat keluarkan balik.. takutnya melihat keadaan begitu, almaklum otak da lama tak berfungsi sebagai penghafal..sudahnya aku hanya melihat tanpa menghafal sebab rasa cam jiwa kacau dan kosong jer.. hati dan minda langsung tidak terbuka langsung... cuak juga melihat tgk org beria buat nota dan menghafal bagai semua yg ada...

semasa peperiksaan berjalan, aku buat dan jawab semua soalan takat logik sahaja sebab aku mmg tak hafal seketul- ketul pun apa yg ada.. aku harap aku lulus sebab kursus ini penting untuk pengesahan jawatan...

bila selesai exam, maka aku akan kehilangan teman sebilik yg mana aku panggil dia kak yan dari uitm kelantan.. dia cuma perlu ambil kursus khusus ini sahaja... sedih lagi aku bila aku ditinggalkan keseorangan ini...uwaa.. uwaa.. kesunyian la aku ini... nasib baik aku da biasa dengan seperti ini.. dan nasib baik aku mempunyai laptop, TV, wifi dan hp celcom yg boleh borak lama dgn anak aku dan suami aku.. xde la aku mati akal seseorang....

so kita enjoy... ( sebenarnya nak sedapkan hati jer) rindu kat anak tgh membuak2 yang sgt2 ini... rindu nak cium mereka, peluk mereka dan gigit mereka dan macam lagi nak buat)

No comments: