induksi : tepek gambar 2

kunci bilik...

kad nama sepanjang kursus.......

shikin tgh present...
bendari yg tensen...

en.thalha yg rindukn kucing2 nyer........
mari bergambar...
mari bergambar lagi....

sesi praktis nyanyi...
selepas sesi praktis....

campur dgn group 7....

aku dgn shikin...





semalam masa aku keboringan yg tahap gaban
aku telah mencipta kad-kad buat tatapan teman2 belakang...
buat tanda ingatan ketahapan keboringan ku yang melanda....
trademark aku....
kad ucapan selamat bertunang buat en. izwan yg akan bertunang sabtu ini...
diharap semuanya berjalan lancar dan hubungan ini akan berkekalan hingga ke jinjang perkahwinan...
heheheh...
hasil yang mengembirakan aku n kekawan... dari tidoq baik recycle bahan plastik buangan ini..
cayok... kekawan.. good luck for tomorrow

patutnya waktu ni aku membaca sebab esok ada exam...
aku ni cuak tahap gaban...
boleh ke aku buat?
kepada kekawan,
aku doakan moga kalian dan aku boleh menjawab dengan yg terbaeeekkkk...

No comments: