induksi : aktiviti kumpulan

sekarang ni aku nak tepek gambar semasa aktiviti dijalankan...
tugasan kami : membina menara impian...

ala kabur la pulak... sorry.. salah pilih gambar tapi xperkn... layan jer...


aktiviti memotong dan menampal bersama-sama


gomoknya saya.....ini waktu rehat sebab nak gi munim petang... aku posing satu kali...tepi wakaf...

ini org yg bertanggunjwg membina logo, bendera kumpulan... dia org grafik...

siap sudah menara kami yg namanya... uno tower....yg baju hijau ini namanya nida timb.ketua kumpulan kami...


sesi menyanyi la pulak...gemuknya saya....kena berdiet ini....

sesi men'touch up' slide untuk pembentangan malam ini...

akhirnya... dalam satu hari kami berjaya mencipta
menara impian bernama - uno tower
mencipta logo numero uno
mencipta lagu : amik lagu faizal tahir dan mengubah lirik sahaja
slide pembentangan...

nanti saya upload gambar malam pembentangan yea...
tunggu.. kalo ada org nak tunggu

No comments: