Maiya panjat katil


camgini la gaya sumaiya semalam.. xsempat nak amik gamabr .. berlaku dengan pantas...


Semalam banyak hal yang berlaku yang membuatkan aku hilang mood tetapi maiya telah berjaya mengembalikan mood dan buat aku happy. Semuanya berlaku bila sesudah aku mandi bersama ika, adik maiya terus menuju kebilik untuk mendapatkan kami. sedang leka bersiap...yang  adik pula beria mencuba untuk memanjat katil selalu juga dia buat .so aku tak de la beria nak bantu atau naik kan dia ke atas katil. aku sungguh terkejut ibu yang  poyo <<.***>> dia berjaya naik ke atas katil dengan aksi yang tersendiri. DIA BERJAYA... HUREY .. HIP HIP HUREY..... betapa kecohnya aku .... bukan apa maiya tak pandai berjalan lagi pun.. berdiri pun tak boleh lama sangat... so sungguh menakjubkan... (bagi aku kkkk..-org lain aku tak tahu)


Tahniah untuk anak ibu... betapa gembiranya hati seorang ibu bila sesuatu yang baru berlaku dalam perkembangan anak... tima kasih anak ibu sebab buat ibu kembali bersemangat !!!!!




memula cari tempat memijak... baru leh naik.. hip hip horey...

No comments: