13 hari jer....

makin hari makin berdebar debar
mana tak berdebar sebab masih berkira-kira
mahu bersalin dimana ini

kali ni betul betul tawakal dan beserah
kepada yang MAHA ESA
dipermudahkan segala urusan

hasil perbincangan dan pertimbangan
dah sakit betui-betui baru g hospital
aku decide hospital serdang sebab dah biasa
nak g PPUM tak biasa n takut meremehkan lagi je

Plan B
kalo kena halau dgn serdang
aku try la mana yg hospital serdang suggest...atau g PPUM gak


Barang baby dan barang aku utk hospital da settle
tinggal Nona Roguy je
aku memang pengguna tegar Nona Roguy dr anak pertama
masa gugur hari tue masih pakai nona roguy gak
sebab serasi dan selesa
kali ni lambat dapat sebab selalu nonaroguy ada buat sale
tunggu punya tunggu tak de

kalo xde sale memang plan nk beli kat kedai toko je sbb
guna no member hidayah...
tapi hasil survey aku onlibe lagi murah dari toko jamu
dan memang da rezeki aku..
aku terbuka website yg mmg tgh buat merdeka sale sapai 5 okt nie
apa lagi.... hasilnya jimat RM60++ jugak
alhamdullilah..kalo dah rezekikan...

Kali ni ada juga yg terbeli barang yg mahai
masa warehouse sale pureen...mmg terkena..padan muka
pampers pun terkena juga
ingat dah murah rupanya.. perkiraan salah ...

tak per la
itu lah namanya rezeki...
kalo bukan ko punya mmg bukan la
maka kita berusaha dan redha dengan yang termampu

mcam tu juga aku harap masa bersalin nanti
tiada yang menyusahkan org lain
dan baby selamat, sihat dan ceria

cuaknya...
menghitung hari..
kalo boleh nak cepat sebab aku pun dah malas nk g kerja
kerja tak banyak mana..
cuma aku tak selesa dgn keadaan yg kekadang serabut

doakan aku yer...
moga aku dan baby selamat dan diberi keberkatan
amin



No comments: