Yea.. Nona roguy da sampai

Tetiba kan..
Padahal aku memang pengguna tegar
nona roguy tiap kali dalam pantang
Ini last item utk preparation bersalin
Aku tak pernah beli yg set
Sebab rasa macam tak guna semua
Tp rasanya masa sumaiyah kot
aku beli macam set tp mmg btui membazir sbb aku pemalas ya rabbi
Nak melulur, barut bagai...

So aku hanya guna 3 item ni je
Phytonatal, minyak herbanika dan akarherbanika..
Kali ni packaging lain sikit, phytonatal botol da kurus, dulu gemuk sikit tp quatiti masih sama 180 biji..
Cuma yg tak best minyak da satu saiz je 130ml....kecik je botolnya..tak tau la cukup ke tak nie....
akar herbanika memang aku amik yg saiz besar untuk  cover 44 hari kannn...

orang selalu tanya ok ke nona roguy
sejujurnya aku tak brani cakap banyak 
sebab aku memang HANYA guna nona roguy tiap kali pantang
tak pernah guna yg lain so tak pandai nak compare

kalo tanya camner hasilnya
aku leh jawab...
  • paling best aku tak pernah sembelit sepanjang pantang - sebab phytonatal bikin najis lembut dan mudah nak membuang. Pernah adik ipar aku sembelit, aku suh makan phytonatal terus senang nak membuang... mmg best!!
  • Kakak ipar aku cakap badan fit dan cepat recover compare jamu lain..itu aku tak brani la nk komen sbb aku tak pakai yg lain kan
  • sejujurnya...berat aku selalu kembali normal selepas pantang mayb aku pantang betui2 dan nona roguy ada bantu gak kot

itu je la komen aku bab nona roguy
cuma kali ni aku bernasib baik
dapat harga murah...
uiiiihhhh... kat kedai kena gst even kat laman web rasmi pun ada gst dan postage

tapi alhamdullilah aku dapat jumpa web ni
yg harga murah siap tgh buat sale dan free postage
untung dekat RM60++ la juga

so survey survey ni ada kebaikan juga
hehehehehehe


dah boleh bersalin dgn tenang..
 
inbois original - tak tau nak claim kat siapa..
hahhahah...
 

No comments: