kena Kuning daa.....

Jururawat dari klinik ibu dan anak buat lawatan pertama
hari ke 6 baby lahir
macam biasa check baby dan aku sekali
jururawat suh g klinik sebab baby suspek kuning
kalo ikutkan petang tue jugak suh g klinik
tapi aku cakap mana ada orang nak bawa
so kena la g esoknya

maka esoknya gagah la aku membawa anak
alhamdullilah tak lama sangat seperti yang dibayangkan
aku sapai 5 minit seblum 8pagi..jam 9.30pagi settle

procedure : amik no giliran, tunggu g amik darah, tunggu dapat result, tunggu jumpa doktor

itu je...
ayat aku dgn doktor bila dia cakap ok blah blah...khamis dtg lagi yer..
hihohohhohhi.... semente pegi klinik sebab nak tgk result darah je
memula mmg cam hampehhhh...xde ubat pun yg dibagi
tapi demi anak tersayang kena ikut cakap doktor kan

22 oktober ni repeat lagi
alahai malasnya...
moga moga khaulah da pulih sepenuhnyaaa

selain kerap bagi susu
kami try mandikan bunga/herba dari kedai ubat cina
harap berkesan dengan izin Allah

doakan khaulah yer...

second check dari klinik ibu dan anak
procedure nak timbang berat baby

catatan dan result darah khaulah 2 kali pemeriksaan..


nurse muda yang baru nak belajar
comei amoi nie...


pemeriksaan ke-2 lambat dan lama sikit dari yang first
bosan punya pasai aku snap gambar...


No comments: