Khaulah Azwar Syuhada

Akhirnya..
setelah beberapa hari
maka rasmi la nama syuhada ke 4
Khaulah Azwar Syuhada
aku tak conpidem
tapi ramai yg bagi feedback ok
baru lah conpidem
apa punya ibu laaa
ye la nama tak komersialkan...

tapi sebab aku mmg dah berkenan sgt
harap anak aku suka dgn nama yg diberi
moga anak ibu jadi anak yg berni demi agama
menjadi pejuang demi agamaMU
almaklum masa hadapan 
adalah zaman yg mencabar dgn tanda-tanda akhir zaman

harapan aku 
agar anak aku terhindar dari fitnah dajjal
terhindar dari menjadi hamba yg kufur
moga menjadi anak yang soleha dunia dan akhirat
anak yang mendoakan kedua ibu dan ayahnya...
menjadi manusia yang bermanafaat kepada orang lain




baru je isi borang
ayahnya bertangguh jer nk daftar


alo alo lo...besar mulutnya

comei tak saya???

No comments: