aku bau BUCUK...

Start dari semalam aku busy yang amat.. aku rasa la... sebab aku dapat assignment dari bos...
bos aku jenis yg nak semua ok ... padahal aku tgk sblm ni dianya assistant lain xde pun buat keje sagt(pantau staff buat keje)

nAK atau apa assignment aku...
assignment pasang kain kat notice board dlm asrama..
memula aku cuma org incharge je.. dia sndiri beli kain... tp da kul 10.30pg aku tgk dia tak kuar
lgipun.. itulah hakikat gomen... masuk kul 8.00pg lepak... 8.30 briefing lps tu bkn terus g keje
tp derang kena g minum... ntah la
dah jd darah daging derang... aku yg berkobar buat keje kena la tunggu derasngkan
kang aku buat seseorang jer..

sambung blk citer.. bila tgk bos da lmbt.. aku pun g la sndiri beli kat plaza sentral
beli la... masa nk beli pun ada citer.. tp malas nk story
da balik ingat nak pasang... tp ujan plak...

ptg nak smbg tak leh sbb aku kena conduct training...
aku lah yg handele from beginning till d end...
abis je aku training... blh ker
derang ckp derang tak tau pun cleaner
kena ada kain lap sendir...

ayorrr...
apa da... setau aku kain lap la yg perlu ada
sbb cleaner keje dia mengelap dan mengemas
kalo xde kain lap camner derang nak emngelap
napak sgt keje takde sistemmm
patutla semua tpt berhabuk...

derang ckp xde saper pun yg bagitau kat derang
tgk benda yg simple ni pun leh jd prob
nasib baik ada AKU...
heheh bukan nak puji...
nak riak jer.. wakaka

so pagi ni smg blk pasang kain tu...
lecehnya nk pasang...
lagi lak peralatan xde..
mmg leceh sapai aku pun naik bengang..
aku suh staff aku buat tu pun aku tlg...sikit
kasi derang laju skit sbb aku pun ada buat

aku tak kisah bab buat keje
sbb bg aku kalo tak de keje
lagi tensen
tp kat sini...
semua keje nk berkira..
leh ker penyelia dtg tgk jer
mengalahkan aku ....
kan sound kan org tua
tak sound mmg derang tak buat keje

bagi aku kat sini penyelia
paling best
sbb derang mmg kureng buat keje daa.
xpr ... as long keje n assignment aku settle daaa
malas nak bising...

tapi prob juga sbb bos aku
da bunyi brapa kali
pesan jgn aku buat sgt
nanti staff pijak pala
tp kalo tak buat ..
lagi la payah

xper la
takat ni semuanya ok
aku jenis on jer
xde hal as long jgn buat hal da
so esok aku kena berlakon dan buat keje
sbb audit nak dtg
semua nk perferct...
so tetau je apa patut aku buatkan

boring tak keje aku ???
heeheeeee

ehh lupa lak apa kena dgn tajuk kan...
bila da buat keje kat tgh panas tu
sure la berpeluh kan
ao baju aku ni bau peluh..
BUSUK BANGAT NIE..
tak brani nak dekat dgn org....

ok la kita stop dulu

No comments: