kapla ada sakit oooo

blog aku da macam diari lak yerk
ala xper la
sbb ni blog aku kan
lagi pun ni je reason
aku rajin buka laptop
kalo tak asyik dok saje dlm bilik

tadi aku redah gak ujan yg lebat...
aku mmg nak stay
tapi aku asyik teringat kat anak2
so aku pun balik la
walaupun petir berdentum kuat

masa nak balik
semua staff dok kat pantry
nak usha aku balik
sbb derang marah aku balik
dlm ujan lebat tue..
malunyer sbb nk tukar baju ujan
pun derang dok usha..
apa daaaa....

masa nak balik tu sblm roundbock
kat sek 24 tu ada petir yg mmg napak jelas
mmg cam dekat sgt
takutnya masa tue...
hanya ALLAH yg tahu...
mana tau aku terkena petir
TAKUT ..........

sebenarnya...
masa petir tue
aku takut sgt n
dlm xsedar aku nangis
aku takut....

mesti org mempertingkaikan
naper blk gak kalo da takut
aku pun tak tau nk explain
adakah aku yg degil?
atau aku mmg tak reti nak tunggu?
yg aku tau aku mmg jenis terus blk umah

dr aku buat diploma lagi
aku tak reti nak menyimpang tpt lain
atau lepak kat kelas atau school
yg pasti aku akan blk walaupun ujan lebat
masa aku naik vespa dulu pn mmg cam ni
ini plak aku da ada anak
da tu plak anak tgh sakit
mesti la aku nak balik gak

tadi masa sumaiyah sapai umah je
dia da merengek n nangis nk nenen
sian dia.. sumaiyah sakit
kena bg extra attention...

la ni sumaiyah tgh tido
n aku da settle masak da
ni tgh melepak n layan zulaika
kapla rasa denyut2
suh zulaika picit dia tak tau

tak per..
aku ingat nak rehat n tido awal
sbb da brapa mlm aku n sumaiyah tak tido lena
sbb dia batuk lg
sian dia
ingat esok nak bawa g pakar la
kena gak gi pakar
tak leh jd...