smbgan dari ujan da turun...

aku pulang dgn ujan sgt lebat
staff aku semua ckp lebat
tetapi aku rasa aku kena balik gak..
ada sesuatu yg bg aku kuat tuk balik

ujan mmg lebat..
lps round dbout sek 20
da start jam... lampu traffic rosak
depan tu plak banjir..
sbb derang tgh nk besarkan jln.. byknya lori

lampu traffic nak kuat kesas pun rosak...
semuanya kelam kabut
semua nak jalan dulu..
last2 semua xdpt jln..
bukan kenderaan kecik yg berebut
semuanya lori yg gabak2
agaknya kul brapa la jam
akan surut

depan proton lagi dasyat
sbb kat air da tinggi da
satu lane je derang bra ni pakai
leh ke lorong tuk motor lalu pun xde
aku dgn selambanya
dok bunyikan hon jer...
heheheh yer la
kalu tak hon...
jadi cam yg lain duk menunggu
termasuk la aku tgk polis traffik

tetapi dgn selambanya aku
macam bapak akunya jln
saper xbagi aku lalu
aku bunyi hon sapai derang bg laluan
mana leh...
derang tu besar
kalo dbawah
sbb derang rebut pun bkn leh cilok
bui tak???

akhirnya aku selamat sapai
tapi abis lencun
nasib baik beg pam aku ok
sbb aku rela basah dr pam aku basah

bila sapai umah
aku sempat mandi sblm laki aku pon
dia da sapai dgn anak2
kena amik kat bawah
ujan masih turun
nasib baik aku balik
kalo tak sian anak2 kesayangan aku

tapi aku malas ari nie..
aku xde mood
aku suh laki aku beli food

ni aku dlm bilik
temankan sumaiyah tido
dia xbaik dr batuk lg
asyik terjaga jer
so sementara tunggu mesin basuh jln
aku pun on9

ok daa
aku lapar tp
nak diet camner errrk

No comments: